FÜRDŐRUHA LEÁRAZÁS -20-30% ! kattints!  + használd ki az ingyenes szállítást 15.000 Ft-tól!

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni az Adora fehérnemű webáruháznak (továbbiakban Eladó), figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. 

Az Adora webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! 

Felhívjuk figyelmét, hogy a megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel a Posta pontok egyikében rendelhetőek meg. 

Regisztráció:

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen. 

A megrendelés folyamata: 

Áruházunk felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A menüpontok segítségével könnyedén navigálhat az áruházban. 

Az áruházban található termékek között a "Kategóriák" menüpont segítségével böngészhet. Ha egy kategóriába belép, akkor ott megtekintheti a termékek rövid leírását, árát, egyéb választható tulajdonságait, stb... A megrendelem nyomógombra kattintva a terméket a kosárba helyezheti. A kosár tartalmát az oldal jobb felső sarkában lévő "Kosár" ablakban is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Ha a megrendelés mellett dönt kattintson a "Kosárba" gombra. 

Megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a "Vásárlói fiók" menüpont alatt találja a láblécben alul. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt amit szintén a "Vásárlói fiók" menüpontban talál. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. 


Ha a kosár ablakban a ”Megrendelés” gombra klikkel és be van lépve, akkor eljut a Szállítási, majd a Fizetési mód kiválasztása oldalra, ahol ki tudja választani a fizetési, és a szálltási módot. A következő oldalon a ”Megerősítem a rendelést” nyomógombra kattintva véglegesíteni a rendelést. Amennyiben megrendelése közben hibát észlel, melyet javítani szeretne a „vissza” gombbal léphet vissza lépésenként a megrendelési folyamatban. 

A sikeres vásárlásról minden esetben automatikus visszaigazoló email-t küld a rendszer. Az automatikus e-mail tartalmazza a megrendelt termék(ek) adatait, a választott fizetési és a szállítási módot. Az automatikus e-mail még nem tekinthető szerződéskötésnek, a felek közötti szerződés csak az áru megvásárlásával, kifizetésével jön létre. 

Az automatikus visszaigazoló e-mailt követően 48 órán belül kap egy e-mal üzenetet, melyben visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termék elérhető-e, van-e készleten, valamint tájékoztatjuk a várható szállítási időről is. Az "Akciós vagy Leárazott" termékek blokkban vannak kifutó termékek is, ezekből nem tudjuk garantálni, hogy minden feltüntetett méret és szín elérhető.

Minimum rendeles brutto 3000Ft.

A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a lábléc/ "Vásárlói fiók"  Rendeléseim menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit az áruházban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. 


Rendelés és az áru átvétele, a számla kiállítása


Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését, az esetlegesen előre kifizetett összeget visszatérítjük. Az ebből adódó mindennemű kártérítést elutasítjuk.

A megrendelt termék ára, és az egyéb kondíciók a megrendelés időpontjában leadottak szerint érvényesek, a rendelésről a vásárló visszaigazoló e-mail üzenetet kap. A számla kiállítása is a rendeléskor leadott feltételek és a visszaigazoló e-mail-ben szereplő árak szerint történik.

A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során a számla kiállításával jön létre. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki melyet a regisztrációkor megadott e-mail címre küldünk el.

A vásárlási feltételek (ÁSZF) elfogadásával Ön beleegyezését adja az általunk kiállított elektronikus számla elfogadására.


Az áru átvételekor a Vevő köteles az általa megrendelt árut ellenőrizni.  Amennyiben a Termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 

Az áru átvételének lehetőségei

Kiszállítás Magyarország területére:

1. Futárszolgálattal ennek díja: 

999 Ft - Utánvétellel 

999 Ft – Banki utalás esetén (elővétel).
 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvétellel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

2.Személyes áruátvétel a Posta pontokban ennek díja 

999 Ft.
 


A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap de maximum 10 munkanap. Amennyiben a terméket meg kell rendelnünk a szállítási határidő 3-4 hét is lehet.

Számos termék beszerezhetősége beszállítóinkon múlik, így azok újbóli elérhetőségét garantálni nem tudjuk.

A fizetendő végösszeg a a „Megrendelés visszaigazolása” üzenet alapján minden költséget tartalmaz. 

Magyarországon kívüli szállítást csak előre utalás esetén tudunk vállalni, a kiszállítás díjáról kérjünk külön érdeklődni.

Vásárlási  kuponok

A vásárlási kupon egy, az adora.hu által elektronikus úton kiállított kuponkód, amely kizárólag az adora.hu weboldalon használható fel. A vásárlási utalvány kiállítása és átadása részére elektronikus formában történik.

A kupon felhasználásával a vásárló az adott kupon által meghatározott kedvezményben részesül, figyelembe véve a kampány alatt meghatározott feltételeket és korlátozásokat. A kupon érvényességének kezdete a vásárló részére megküldés időpontja.

A vásárlási utalvány csak egy vásárláshoz használható fel, még abban az esetben is, ha az utalvány értéke nem kerül teljes összegben felhasználásra, mivel a kuponkód érvényessége az első felhasználás pillanatában megszűnik.
Abban az esetben, ha a rendelés értéke kisebb, mint a vásárlási utalvány értéke, a különbség nem visszaigényelhető.

A vásárlási utalványok nem igényelhetőek termék vagy készpénz formájában.

A vásárlási utalvány felhasználásához a kódot a kosárban, a termék alatt található “Amennyiben van kuponod írd be”  mezőben kell megadnia. Ha a vásárlási kuponkód érvényes és helyesen lett megadva, akkor a rendelés újraszámolt végösszege fog megjelenni.

Elállás:

A fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat! 

A fogyasztó a szerződéstől elállását minden esetben írásban teheti meg (postán, faxon vagy e-mailben küldött levél útján).  Az írásos elállási nyilatkozat elküldésére az a termék átvételét követő 14 nap áll rendelkezésre. A fogyasztó az  elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Az írásban történő elállás esetén az elállás határidőben érvényesnek tekintett, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A Vevő köteles 14 napon belül visszajuttatni a terméket az Eladó részére.

Az Eladó köteles a Fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (Visszaszállítás költsége). A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Elállási nyilatkozatminta letöltető innen.

 

Az elállás gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését, a termék kézhezvételét követő 14 napon belül az általunk megadott elérhetőségek egyikén (postai cím, e-mail cím) írásban teheti meg, akár a mellékelt elállási nyilatkozatminta kitöltésével is. Postai úton történő jelzés esetén a postára adás időpontját vesszük figyelembe.

A következő lépésben a megrendelt terméket az eredeti címkés állapotban jutassa vissza 10 napos postai átvételi idővel a következő címre:

Adora fehérnemű, 2040 Budaörs, Puskás Tivadar út. 1.


A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek a Vevőt illetik , ezért portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

 Felhívjuk szíves figyelmüket az elállási jogról alkotott törvény fehérneműkre  vonatkozó passzusára. Miszerint bizonyos esetekben nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. A 17/1999 kormányrendelet 5. paragrafus c. pontja alapján a fehérnemű természeténél fogva kizárólag eredeti, sérülésmentes, tehát hordatlan állapotban küldhető vissza.


A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően video kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása. Erre a későbbiekben esetlegesen felmerülő félreértések miatt van szükség.

 A termék visszaérkezését követően 14 napon belül a Vevő által igénybe vett fizetési módnak megfelelően juttatjuk vissza az összeget.
Rendelés részbeni (bizonyos tétel vagy tételek, nem az egész rendelés) visszaküldésénél, amennyiben a vásárlásnál vásárlási összeghatártól függő ingyenes szállítást vesz igénybe a vásárló, és a visszaküldött termékkel a vásárlás ezen összeghatár alá esik, akkor a szállítási költség automatikusan megjelenik a végleges számla kiállításánál.

Mely termékeknél nem érvényesíthető az elállási jog? 

A 17/1999. (II.5.) kormányrendelet "A távollévők között kötött szerződésekről" szóló rendelkezés 5. paragrafus C. pontja alá eső és általunk forgalmazott termékek esetén az elállási jog (termék visszavétel) nem érvényesíthető. Ilyen termékek például (nem kizárólagos felsorolás): fehérneműk, etetési és szoptatási segédeszközök (mellszívók, cumisüvegek stb.), pelenka, pelenkázó alátét stb.  

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza. (női alsónemű, testharisnya, body, harisnya). higiéniai okokból sem felpróbálni sem viselni nem lehet, pénz visszafizetés csak bontatlan csomagolásra érvényes. Mivel ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van, akkor az Eladó a Vásárlót terhelheti a rongálás vagy az áru használatának költségeivel. Bővebben kormányrendelet 45/2014 25§

A jelen jogi nyilatkozatban nem rendezett kérdésekben a hatályos jogszabályi előírásokban foglalt rendelkezések az irányadóak. 


Csere:

A termékek cseréjére csak a szerződés kötéstől számított 14 napon belül van lehetőség. Ebben az esetben ezt a szándékát írásban vagy telefonon jelezze felénk és egyeztesse velünk, hogy a csere lehetséges-e.

Ezt követően az ügymenetre a "fehérnemű csere" menüpontban leírtak az irányadóak.

Cserére a vevőnek egy vásárlást követően 2 alkalommal biztosítunk lehetőséget. Ezt követően az elállási jogot gyakorolhatja.

Leárazott, akciós terméket, mivel azok csak konkrét méretre, illetve korlátozott időtartamra szólnak, csak teljes áru termékre tudunk cserélni. 

A fentiekbe foglalt szabályozások miatt bugyit, alsóneműt, (alsóval csomagolt szettet)  testharisnyát, harisnyát higiéniai okokból nem cserélünk.

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság

szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a fehérneműt az útmutatásoknak (bevarrt címke) megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták. ha Ön a weboldalon ismertetett vagy a kinyomtatott kezelési útmutatót betartja. 

Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét, valamint hogy kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt kíván  érvényesíteni. Ezen igényével keresse fel vevőszolgálatunkat (info@adora.hu).

 A  fehérneműt be kell vizsgáltatni, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, a fehérneműt semmilyen külső  - hő, olló, vegyi vagy esetleg túlzott fizikai, pl. szakítás, mosógépben való mosás, vagy mosógépben való szárítás, alaki sajátosságból adódó túlzott nyújtás - hatása nem érte, ezek ugyanis automatikus garanciavesztést vonnak maguk után.

Használatba vétel előtt a hibás, termékeket automatikusan 14 naptári napon belül cseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük. 

Kezelési útmutató 

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termék hibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.Szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint a   49/2003 (VII.30) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről útmutatásai az irányadók.  Vásárlónak igazolnia kell, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával).

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor fa szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cibarius Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


Adatkezelés:

Az webáruház használata során az Eladó részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az Eladó alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). 

Ezen adatokat a Eladó kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@melltartoextra.hu  e-mail címen. 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. 

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Eladó általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.

A felelősség korlátozása

Az Adora fehérneműweb áruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Az Eladó semmilyen módon nem felelős az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elveszéséért, Internet hálózatban bekövetkező bármely működési hiba, meghibásodás a vételi eszközökben, bármely szoftver nem megfelelő működése, bármely programhiba, technikai hiba bekövetkezéséért.


A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az oldalon megjelenő árak Forintban értendőek az árak az Általános Forgalmi Adót (ÁFÁ-t) tartalmazzák.

A szerződéskötés nyelve minden esetben MAGYAR.

Felhívjuk figyelmüket hogy a termékoldalakon található termékleírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről pontos információt, azonban törekszünk rá, hogy a képek és a leírások lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. Javasoljuk, hogy vásárlás előtt telefonon vagy e-mail-en érdeklődjön a termék részletes tulajdonságairól és elérhetőségéről. 

A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. Az oldalakon előforduló sajtóhibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk. 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összegküldőjének részére. 

Fenntartjuk továbbá a jogot, hogy az általunk üzemeltetett internetes áruházban szabadon megváltoztathassunk bármilyen árat, határidőt, vásárlási feltételt, illetve annak a jogát, hogy a webáruház működését időlegesen vagy tartósan szüneteltessük, illetve megszüntessük. Ez a változás azonban nem érintheti a már megrendelt, és a "raktáron" visszaigazolású, azaz, azonnali szállítású áruk árát, és ezek szállítási határidejét. Ha a megrendelt termék nincs raktáron, és azonnal nem beszerezhető,- ezt a rendelésről küldött "Új üzenet a rendeléssel kapcsolatban" című üzenetben jelezzük , az ilyen termékek szállítási határidőire, illetve ezen termékek árára garanciát nem tudunk vállalni, mert ez a beszállítóktól függ.

Az Eladó a termékek, és javak tulajdonjogát fenntartja a termékek és javak vételárának kiegyenlítéséig. A vételár illetve díj kiegyenlítésekor a tulajdonjog, ill. a jogosultság átszáll a vevőre.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. A Szolgáltató és a Vevő között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra és a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. 

Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek

Panasszal, az Adora fehérnemű Vevőszolgálata áll a Vevők rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken: 

2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 1.

telefon: (+36-30) 224-3444

A Vevő a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet az Adora fehérnemű a lehető legrövidebb időn belül elbírál. 

A Vevő jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy az Adora fehérnemű székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez, továbbá követelését bírósági úton is érvényesítheti. 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

1088 Budapest, József körút 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677 

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

AVR ( egységes uniós online vitarendezési platform) békéltető testületweboldala: http://ec.europa.eu/odr .



Üzemeltető adatai:

Az Adora webáruház fenntartójának neve (cégnév): Cibarius Kft. (Eladó) 

Adószáma: 22660956-2-13 

Cégjegyzék száma:13-09-149129 

Bejegyző cégbíróság: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság 

Székhelye: 2030 Érd, Fügefa u.148. 

Telefonszáma: 06-30-563-6479

e-mail: info@adora.hu

Tárhely-szolgáltatónk: Multimedienagentur Bokor, Kunigundenstr. 35, D-91207 Lauf der Pergnitz

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-66816/2013.

 

ÁSZF PDF-ben letölthető INNEN.